3e dag in New York - Reisverslag uit Universal City, Verenigde Staten van Fenna en Jordy - WaarBenJij.nu 3e dag in New York - Reisverslag uit Universal City, Verenigde Staten van Fenna en Jordy - WaarBenJij.nu

3e dag in New York

Door: Fenna

Blijf op de hoogte en volg Fenna en Jordy

10 September 2014 | Verenigde Staten, Universal City

De laatste tour die we nog niet gedaan hebben is de Brooklyn tour. We nemen de Downtown bus om vervolgens over te stappen en 1 tot 1,5 uur met de bus door Brooklyn te rijden. Na deze bustocht besluiten we weer richting Madison Square garden te gaan. De namiddag/avond staan in het teken van shoppen en wandelen. We belanden in Soho, vervolgens Chinatown en Little Italy. In Chinatown heb ik voor het eerst succesvol het afdingen toegepast bij het kopen van een tas. Vervolgens wandelen we door Little Italy waar men aan het opbouwen is voor een festival. De straten zijn mooi versierd en door de restaurantjes oogt het echt alsof we in Italië beland zijn. We vinden een Christmas Shop waar je werkelijk alles kunt krijgen om je boom te versieren. Als we onze wandeling vervolgen komen we uit bij een dierenwinkel/trimsalon/dierenarts/adoptiecenter. Hier vinden we geweldige halloweenpakjes voor honden, kunnen we dus het volgende van onze boodschappenlijst afstrepen. De laatste winkel die we aandoen is ook meteen de meest unieke, een halloween store waar ze werkelijk alles hebben wat maar met versieren en verkleden te maken heeft. Niet alleen de winkel is creepy, het personeel ook. Van de winkel heb ik foto's, van het personeel niet dus dat zullen jullie op mijn woord moeten geloven. Jordy voelde zich als een klein kind in een snoepwinkel. Maar nu moeten jullie niet denken dat hij de winkel heeft leeggekocht, het is maar bij één masker gebleven. Met pijn aan de voeten en een lege maag bereiken we het hotel, nog snel een hap naar binnen werken en naar bed, morgen naar LA.

• 14 September 2014 - 13:47

Ramona:

Hahaha wat een leuke blog! Wat voor masker is het geworden? En wat krijgt arme Demy aangetrokken met Halloween? :P xx