Addo Elephant park - Reisverslag uit Addo, Zuid-Afrika van Fenna en Jordy - WaarBenJij.nu Addo Elephant park - Reisverslag uit Addo, Zuid-Afrika van Fenna en Jordy - WaarBenJij.nu

Addo Elephant park

Blijf op de hoogte en volg Fenna en Jordy

31 Januari 2015 | Zuid-Afrika, Addo

Vandaag staat onze eerste echte safari op het programma! In Addo Elephant park kunnen we onze eerste big 5 ervaring beleven dus we hopen dat alles mee zit want de natuur laat zich niet regelen. Meteen bij het main rest camp worden we getrakteerd op een kudde olifanten bij een waterpoel, de dag begint dus al goed! Ik kan over de dag een heel lang verslag schrijven maar kort samengevat was het een geweldige ervaring en we hebben heel veel wild gespot! Helaas niet alle 5 van de big 5 gezien, maar meer dan genoeg olifanten. Het park is enorm uitgestrekt en op de grote grasvlaktes en en in de dichte bosjes hebben we zebra's, olifanten, gevlekte hyena's, buffels, wilde zwijnen (pumpa's) koedoes en springbokken gezien. Helaas geen neushoorn, leeuw of luipaard. Het mooiste beeld was een hele grote kudde olifanten bij een waterpoel die vervolgens voor de auto de weg overstaken! We hebben enorm veel foto's gemaakt en deze kunnen hetgeen we gezien hebben beter samenvatten dan een verslag. We hebben uren rondgereden en uren genoten!