San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Fenna en Jordy - WaarBenJij.nu San Francisco - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Fenna en Jordy - WaarBenJij.nu

San Francisco

Blijf op de hoogte en volg Fenna en Jordy

17 September 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Vandaag hebben we een sightseeing dagje, we gaan met de hop on hop off bus door San Francisco. Eerst even een koffieboost van Starbucks voor Jordy en dan kunnen we er weer tegenaan. We besluiten eerst helemaal rond te gaan met de bus inclusief de rit over de Golden Gate bridge. We rijden door Golden Gate park en de hippiebuurt waar Jordy meteen vrienden maakt, peace. Als we helemaal rond zijn gegaan besluiten we uit te stappen bij de Golden Gate bridge om erover te wandelen, heel indrukwekkend en het waait er heel hard. Na de wandeling laten we ons weer oppikken door de bus om vervolgens nog wat te struinen over pier 39 en uiteindelijk heerlijk te eten en te drinken bij het Hard Rock Café. Jordy proeft hier wat lokale biertjes en ik neem een proeverij van Margarita's. Vervolgens op tijd naar bed, morgen op naar Yosemite National Park.